ترکیه رویدادها

تقویم نمایشگاه های تجاری ترکیه: 2024

تقویم نمایشگاه های بین المللی 2024 ترکیه

فایل اکسلی که بصورت رایگان دانلود خواهید کرد، شامل لیست 400 نمایشگاه در کشور ترکیه و شهرهای استانبول، آنکارا، آنتالیا، وان، ریزه، ازمیر، آدانا و دیگر شهرهای ترکیه می باشد. نمایشگاه ها عمدتا بین المللی و برخی نیز داخلی هستند. موضوعات نمایشگاه ها در حوزه های زیر می باشد:

نگهداری مادر و کودک

قطعات ماشین

وسایل ورزشی

تفریحی شهربازی

کتاب

تجهیزات هتلی

پارچه و نساجی

صنعت غذا و نوشیدنی

تجهیزات نظامی

تجهیزات سلامت و پزشکی

گردشگری

مبلمان خانگی و اداری

تکنولوژی و هوش مصنوعی

لباس و فشن

شیرآلات

پتروشیمی

صنایع دفاعی

جواهرات

کشاورزی

لوازم خانگی

ابزار دقیق

ماشین آلات صنعتی

و …

با توجه به نبودن ویزا بین کشور ایران و کشور ترکیه، نمایشگاه های بین المللی ترکیه بهترین فرصت برای حضور تجار ایرانی در یک نمایشگاه بین المللی و آشنایی با بازارهای خارجی می باشد. میتواند این حضور با رزرو یک غرفه اختصاصی و عرضه محصولات و بازاریابی مستقیم به شرکتهای خارجی باشد و یا حتی در سطج بازدیدکننده. آنهایی که حضور در نمایشگاه های خارجی را تجربه کرده اند میدانند برای صادرات این موضوع چقدر حائز اهمیت بوده و حضور و معرفی در یک نمایشگاه بین المللی چقدر میتواند شما و محصولاتتان را در سطح بین الملل بهتر معرفی کرده و گام بزرگی در رشد صادرات محصولات و خدمات شما باشد.

 

دانلود تقویم نمایشگاه های ترکیه 2023

دانلود تقویم نمایشگاه های ترکیه 2024

FairCalender2024

اگر این مطلب را در سالهای دیگری میخوانید، نگران نباشید! حدودا نمایشگاه ها در همان بازه زمانی هرساله برگزار می شود. اگر نمایشگاه تجاری خاصی مدنظرتان است، کافیست اسم آن را از لیست انتخاب کرده و در گوگل جستچو کنید. تاریخ برگزاری آن در سال جاری را خواهد فهمید!

در صورت عدم آشنایی و نیاز به حضور در یک نمایشگاه بین المللی میتوانید روی دکتر صادرات حساب کنید. منتظر تماسهای شما هستیم!

 

نوشته های مرتبط